Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Le voyage scolaire des 26 élèves de CM1b en Cappadoce
Derniers commentaires
4 juin 2012

des messages en turc...Türkçe iletiler...

Merhaba anne baba,

İyi misiniz? Sınıfla beraber Kapadokya’nın her yerini geziyoruz ve çok da eğleniyoruz.

Sizi çok seviyorum. Cuma günü görüşürüz.

Hoşça kalın!

Emre

 

Anne, baba ve ağabey,

Sizi çok özledim ama beni merak etmeyin! Ben iyiyim.

Bütün aileye selam söyleyin.

Damla

 

Merhaba, ablacığım, babacığım, anneciğim,

Bugün harika geçti! Çanak çömlek yaptık. Sonrası serbestti.

Yarın küçük panolar yapacağız.

Sizi çok seviyorum…

Melis

 

Baba, anne,

Sizi çok seviyorum. Umarım iyisinizdir çünkü ben çok iyiyim. Tatildeki ilk günüm çok güzeldi.

Beni merak etmeyin. Sizi kalpten seviyorum…

Defne

 

Merhaba anne,

Çömlek dersleri alıyoruz.

Sevgiler.

Burak

 

Canım babam,

Bugün çömlek dersleri almaya başladık.

Seni çok özledim!

Sevgiler

Naz

 

Sevgili kardeşim Nil,

Seni çok özledim ve çok seviyorum. Kendine dikkat et!

Naz

 

Merhaba anne,

Ne yapıyorsun? Sizi çok seviyorum.

Çömlek dersine başladık.

Seymen

 

Merhaba anne, baba,

Yarın çadırda kalacağım. Burada çok eğleniyorum. Bugün çamurdan bir gemi yaptım.

Sizi seviyorum.

Cenk

 

Sevgili ailem,

Sizi çok özlüyorum, sizi çok seviyorum, sizi aklımdan çıkaramıyorum.

Bugün limon ambarlarına, çömlek atölyesine gittik.

Çok güzel vakit geçiriyorum.

Bora

 

Merhaba anne,

Orada hava nasıl?

Volga ben yoğum diye ağlıyor mu?

Sizi çok seviyorum.

 

Yağmur 

Merhaba,

Avanos’ta çömlek yaptık. Nasılsınız? Ben iyiyim, çok eğleniyorum.

Sizi öpüyorum.

Hoşça kalın!

Delya

 

Merhaba ailem,

Sizi çok özledim ve burası çok güzel!!!

Zeynep nasıl? Umarım iyidir.

Öptüm.

Selin Yener

 

Anne,

Bugün sana çok güzel bir tas yaptım. Melis’le parti yapacağız.

Limon depolarına gittik. Sana limon getireceğim.

Selin Kaplan

 

Sevgili anneme, bir de babama,

Kapadokya’da limon ve diğer meyvelerin kaldığı ambarları gördüm.

Sonra çamurdan eşyalar yaptık. Ben birini çok büyük yaptığım için pişirilemeyecek, kurumaya bırakacağız.

Beğenmediklerimiz tekrar çamur olacak.

Hoşça kalın.

Alex, Kaan

Publicité
Commentaires
A
Güzel kızım umarım kampınız iyi geçmiştir. Merakla Kamp resimlerini bekliyorum kendine dikkat et. Seni çok seviyorum.
Z
Benim Bir tanem, Fotograflariniza baktik, hepiniz o kadar tatlısınız ki. Kamp nasıl geçecek çok merak ediyorum. Seni çok seviyorum. Taatlım benim.
Y
Sevgili Defne'miz,<br /> <br /> <br /> <br /> Güzel vakit geçirdiğinize çok seviniyoruz. Çadırda geçireceğiniz bu akşamın çok zevkli olacağına eminiz. <br /> <br /> <br /> <br /> Seni öpüyoruz. İyi akşamlar,
Z
Canım oğlum,<br /> <br /> Dönünce neler anlatacaksın çoook merak ediyorum. Bu gece kamp yapacaksınız, senin için çok değişik bir tecrübe olacak. Dikkat et üşütme bebeğim.<br /> <br /> Seni Seviyorum<br /> <br /> Zümrüt
B
Boracim faaliyetlerinizi yakından takip ediyoruz;yaptigin fincandan bir kahve icmek ne kadar güzel olur;seni dört gözle bekliyoruz,çok öpüyoruz:)
Le voyage scolaire des 26 élèves de CM1b en Cappadoce
  • Du 3 au 8 juin 2012, toute la classe de CM1b du lycée français Charles De Gaulle d'Ankara part une semaine en classe découverte en Cappadoce. Au programme : la découverte de cette magnifique région à travers diverses visites et l'initiation à la poterie.
  • Accueil du blog
  • Créer un blog avec CanalBlog
Publicité
Visiteurs
Depuis la création 4 850
Publicité