Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Le voyage scolaire des 26 élèves de CM1b en Cappadoce
Derniers commentaires
6 juin 2012

messages...

            Bonjour,

İci tout va bien, nous avons fait aujourd'hui (mercredi) une marche, nous avons visité l'usine de poterie et par erreur j'ai effacé toutes les photos que j'avais prises =(  .

                                        Pierre

                                        A apres demain. ^^

 

Anneciğim,

Kamp çok güzel geçti, çok eğlendik. Her gün çok güzel geçiyor. Ama bugün disko gecesi yapamayacağız yarın olacak. Sana çömlekçiden bir testi aldım.

Hepinizi çok seviyorum!!!

Ayça

 

Merhaba ailem,

Sizi çok özledim. Nasılsınız?

Salı günü kamp yaptık ve Perşembe günü de disko yapacağız.

Sevgiler…

Selin Yener

 

Bugün (Çarşamba) disko gecesi yarına alındı, çok yorgunuz.

Bugün, çömlek fabrikasına gittik. Bir şeyler aldım, maalesef kırıldı! Üzgünüm…

Defne, Selin Yener, Ayça, ben ve Sibel öğretmen 1. Katta kalıyoruz. Diğerleri giriş katta.

Çok eğleniyoruz.

Aleyna

 

Merhaba anne,

Her şey yolunda.

Öpüyorum!

Ege

 

Sevgili anneciğim, babacığım ve ablacığım,

Yarın disko var ve ben çok heyecanlıyım! Bugün Yılanlı Kilise’yi, Kubbeli Kilise’yi ve Karabaş Kilisesi’ni gezdik. Dünde de yer altı şehrini gezdik. Hıristiyanlar savaş anında sığınak olarak kullanmak için yapmışlar. Şehir 11 kattan oluşuyor ama biz 8 katını gördük. Derinkuyu ‘ya inerken tam 110 basamak indik. İki gün sonra görüşmek üzere…

Sevgiler.

Melis

 

Sevgili ailem,

Sizi çok özlüyorum, sizi çok seviyorum, siz benim her şeyimsiniz. Dün peri bacalarını gördük, çömlek yaptık, çadırda kaldık. Bugün Soğanlı Vadisi’nde yürüdük, kiliseler gördük, çömlek fabrikasına gittik ve size güzel bir hediye aldım.

Öpüyorum.

Bora

 

Sevgili ailem,

Sizi çok özlüyorum. Dün Derinkuyu’ya gittik, küçücük tünellerden geçtik.

Anne, sana Melis’le kaolin adlı doğal ve özel bir toprak getiriyoruz.

Öpüyorum.

Selin Kaplan

 

Merhaba abla,

Seni özledim, çok güzel mesajlar gönderiyorsunuz, sağ olun var olun.

Sevgilerle!

Seymen

Merhaba annem, babam ve abim

2 gün sonra geliyoruz. Perçembe günü disko partisi yapacağız.

Çok mutluyum!!! Kapadokya'da sizi düşünüyorum.

 Sizi seviyorum

Damla

hallo papa

wıe haben ın eıne tante geschlafen und ıch war mıt der csılla und der selın!!

es war serh gut! und sagt das der zu mıla und Mama!

lassa

hallo mama!

mama! lassa tıdur dı "tante" (lassa tıdak tahu bahasa ındonesıa) sama csılla dan selin!

cları

salut mıla

cava? tu t bıen amuzé sans  moı? tu pe me repondre stp? tu me manques!

ta soeur quı taıme!

clara!

Cher papa, moi je vais tres bien et je me rappelle de tout ce que t'as dit.

Merci de penser a moi et de me faire un petit message

 allez au revoir

ALEX

Bonjour , papa ,maman , Lauren, Pacha je vais tres bien j'aime la Cappadoce ! L'hôtel est bien nous sommes en train de  faire un rallye-photo.Nous avons aussi visit" des caves.

BİSOUS A TOUS!

ROMANE!

Hello daddy,where having a blast. The camp was awsome. İ stad with Kaan and Cenk in a red. After we seteld down we played in the garden until we ate. The dinner was good. We ate rice and meet with water. Say hello to mommy. İ love you! Bye bye!  (Look at the blog to see where we camp and the hotel) love Emre =)

 

 

Publicité
Commentaires
F
Ayçacığım; <br /> <br /> Biz Antalya'ya gidiyoruz. Dönünce görüşürüz bitanem. Eğlenmene çok sevindik. Seni çok çok seviyoruz. Binlerce öpücük gönderiyoruz. Hoşçakal güzel kızım...<br /> <br /> Füsun&Emre
S
Aleyna'cım sürpriz kartın elimize geçti; belli ki her satırın keyifle yazılmış ! Güzel vakit geçirdiğinize çok seviniyoruz... Yarın gelmessen eğer kardeşin odanı istila edecek, ona göre :) İyi yolculuklar canım.
N
Ma princesse, <br /> <br /> Je suis contente pour toi, tu es si occupée que tu n'as même pas le temps de nous mettre un petit mot. Je te fais un gros bisou et profite bien de tes derniers moments en Capadocce. <br /> <br /> <br /> <br /> Maman.
Y
Defneciğim,<br /> <br /> <br /> <br /> Gönderdiğin kartpostal bugün geldi.<br /> <br /> <br /> <br /> Çok teşekkür ederiz.<br /> <br /> <br /> <br /> Seni öpüyoruz.<br /> <br /> <br /> <br /> İyi yolculuklar.<br /> <br /> Yarın görüşmek üzere.
S
Meliscim,Kapadokya'yi anlattigin için çok tesekkurler. Birlikte de gideriz insallah seni çok ozledik hepimiz
Le voyage scolaire des 26 élèves de CM1b en Cappadoce
  • Du 3 au 8 juin 2012, toute la classe de CM1b du lycée français Charles De Gaulle d'Ankara part une semaine en classe découverte en Cappadoce. Au programme : la découverte de cette magnifique région à travers diverses visites et l'initiation à la poterie.
  • Accueil du blog
  • Créer un blog avec CanalBlog
Publicité
Visiteurs
Depuis la création 4 848
Publicité